A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Остерська громада
Чернігівська область, Чернігівський район

До відома громадян, які перебувають на квартирному обліку і потребують поліпшення житлових умов

Дата: 29.09.2021 12:06
Кількість переглядів: 42

ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА КВАРТИРНОМУ ОБЛІКУ

Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, зі змінами, у виконавчому комітетіміської ради, щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку для поліпшення житлових умов, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

Для проходження перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку, необхідно поновити документи облікової справи, а саме надати копії документів:

-паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податку (на кожного члена сім'ї);

- довідка про склад сім’ї;

- довідки про реєстрацію місця проживання особи  (форма 13 Правил реєстрації місця проживання) на кожного члена сім’ї (дружина (чоловік) їх малолітні, неповнолітні діти, тощо);

- документ, який посвідчує пільгу заявника при наявності;

- документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї (свідоцтво про одруження/розлучення, народження дітей, смерть, тощо);

- технічний паспорт на квартиру/будинок, що перебуває у власності чи користуванні;

- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотеки, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта та членів його сім'ї, які перебувають на квартирному обліку;

- правоустановчі документи на об’єкт нерухомого майна (при наявності житла у черговика або члена його сім'ї);

- копія договору найму/піднайму житла (якщо громадяни винаймають житло);

- довідка з місця роботи/навчання/РЦЗ/Пенсійного фонду черговика та членів його сім’ї;

- інші документи - за необхідності.

Прийом документів проводиться в Центрі надання адміністративних послугОстерської міської ради (вул.Незалежності б.21 м.Остер) з дотриманням карантинних заходів.

Дні прийому  (крім вихідних та святкових днів): понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця: з 8.00 до 15.00 без перерви на обід.

Громадяни, які станом на 01.01.2022 року не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов.

Згідно вищевикладеного, звертаємося з проханням до кожного громадянина, що перебуває на обліку, про своєчасне надання зазначених документів до своєї особової справи.

Секретар комісії з житлових питань

при виконавчому комітеті Остерської міської ради

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь