Проведено засідання виконавчого комітету
07 листопада 2022 року відбулося засідання виконавчого комітету Остерської міської ради.
На порядок денний було винесено та розглянуто 15 питань.
Оскільки одним із важливих питань сьогодення є забезпечення життєдіяльності підприємств, установ, організацій, належного функціонування бюджетних установ, всього господарського комплексу на території Остерської територіальної громади у воєнний час, то і розглянуті питання здебільшого стосувались фінансування ряду заходів та об’єктів з метою покращення матеріально-технічного забезпечення та надання фінансової підтримки військовим частинам Збройних Сил України, а також належного функціонування підприємств, установ, організацій.
Зокрема, були виділені кошторисні асигнування та внесені зміни до Програми фінансової підтримки військових частин ЗСУ, виділені кошторисні асигнування для закупівлі автономних джерел живлення, бензинових або дизельних генераторів та паливно-мастильних матеріалів, до Програми фінансування територіальної оборони Остерської територіальної громади на посилення охорони публічної безпеки і боротьби зі злочинністю, на проходження медогляду працівників освітніх закладів.
Не менш важливими були питання щодо виділення коштів на комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» для закупівлі печаток, картридерів, а також виділені кошторисні асигнування для закупівлі сучасних ноутбуків для міської ради для безперебійної роботи виконавчих органів, оскільки в період планових відключень електроенергії комп’ютерна техніка виходить з ладу.
Важливим питанням для обговорення на засіданні виконкому було визначення та облаштування вільних приміщень для переселенців із зони бойових дій з метою їх використання як пункти обігріву, про роботу водопровідної мережі при відключенні електроенергії, про стан автомобільних доріг, про ліквідацію стихійних сміттєзвалищ та ін..
На сьогодні одним із пріоритетних завдань виконавчого органу міської ради є розробка програми соціально-економічного розвитку та формування бюджету Остерської територіальної громади на наступний рік.