Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 

Офісне устаткування та приладдя різне

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради; Чернігівська область, Чернігівський район. м. Остер, вул. Незалежності, 21; код за ЄДРПОУ — 44970581.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісне устаткування та приладдя різне, за ЄЗС ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

  2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: закупівля шляхом використання електронного каталогу відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

       Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-29-005996-a

 

  1. Обгрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі:

 

Найменування товару

 

Технічні, якісні та інші характеристики товару

Одиниця виміру

 

Кількість

 

Папір для друку, А4

80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

пач.

200

Файли для документів А4

PP 40 мкм, глянцеві прозорі

пач.

35

 

Клей-олівець

PVP, 25-35г

шт.

100

 

Клей ПВА

200мл, кришка-дозатор

шт.

50

 

Клейкі стрічки канцелярські 

45ммx90м, 30мкм, прозорі

шт.

42

Ручка

кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм

шт.

20

Скоби для степлера 

№24/6, 1000 шт.

пач.

5

Маркери для виділення тексту 

клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі

шт.

2

 

Продавець повинен гарантувати, що якість Товару, який поставляється відповідає характеристикам та сертифікатам якості фірми-виробника, технічним вимогам виробника, державним стандартам.

У разі постачання неякісного Товару, Продавець зобов’язаний за свій рахунок замінити його якісним, відповідно до умов Договору.

Продавець забезпечує таке пакування Товару, яке потрібно для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до місця поставки, та відповідає рекомендаціям виробника Товару. Товар має бути у фірмовій упаковці та із супровідною документацією до нього.

 Маркування Товару має відповідати відповідним нормативним документам на цей вид Товару.

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 52 000 грн з ПДВ.

  2. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 

    Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено фактичною потребою в канцелярському обладнанні закладів Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на даний вид товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro".

         Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені продавцем, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.

 

  1. Розмір бюджетного призначення: 52 000  грн з ПДВ.