Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обладнання для харчоблоку, за  ЄЗС ДК 021:2015:39310000-8 – обладнання для закладів громадського харчування

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради; Чернігівська область, Чернігівський район. м. Остер, вул. Незалежності, 21; код за ЄДРПОУ — 44970581.

 

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Обладнання для харчоблоку, за  ЄЗС ДК 021:2015:39310000-8 – обладнання для закладів громадського харчування.

 

  1. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги (з особливостями) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).

       Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-16-004016-a

 

  1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Таблиця № 1. Технічні та якісні  вимоги до предмета закупівлі:

Назва товару (Учасник дописує конкретну марку, модель)

Технічні, якісні характеристики Товару, що встановлюються Замовником

Кількість

1

Марміт 1-х страв 2-х конфорочний

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 1100х700х1290.

Потужність від 5,2 кВт до 6 кВт, напруга 380 В.

Кількість конфорок: 2.

Комплектація:

напрямні, розбірної конструкції;

полиця з нержавіючої сталі;

підсвічування.

1

2

Прилавок для столових приборів

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 600х700х1410

Комплектація:

напрямні, розбірної конструкції;

гастроємності.

Кількість гастроємностей: 6.

1

3

Нейтральний елемент (для лінії роздачі)

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 1000х700х1290

Комплектація:

напрямні, полиця.

1

4

Прилавок для холодних закусок на 10 гастроємкостей

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 1135/700/1290

Потужність не менше 0,25 кВт, напруга 220 - 230 В.

Кількість гастроємностей*- 10:

GN 1/4 (100) – 8 шт.

GN 1/2 (100) – 2 шт.

Діапазон температур: +2…+8

Комплектація:

напрямні, розбірної конструкції;

полиця з нержавіючої сталі;

підсвічування.

 

 

 

*Прилавок для холодних закусок повинен поставлятися в комплекті з 10 гастроємкостями.

1

5

Шафа холодильна

 

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 600х600х1730

Загальний об’єм, л: не менше 350

Виконання корпусу: нержавіюча сталь

Матеріал дверей: Скло

Потужність: не менше 0,23 кВт

Напруга: 220- 230 В

Температура камери, °С: 0…+10°С

Тип охолодження: динамічний

1

6

Ванна мийна двохсекційна

Орієнтовні габаритні розміри д/ш/в: 1200х600х850

Глибина чаші: від 400 мм.

Матеріал виготовлення - каркас зі сталі з полімерним покриттям, мийка з нержавіючої сталі

Виготовлення ванни: зварена

1

7

Тістоміс

Тип тістоміса: спіральний

Об'єм діжі: 10 л.

Максимальне завантаження тіста: до 6 кг

Механізм кріплення чаші: незнімна чаша

Напруга, 220 В

Потужність, не менше 0,75 кВт

1

 

  1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 185 000 грн з ПДВ

 

  1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Кількісні характеристики предметів закупівлі визначені з розрахунку необхідності забезпечення належного функціонування їдальні (харчоблоку) у Остерському ліцеї №1.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на обладнання для закладів громадського харчування, актуальних на момент проведення закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.

 

  1. Розмір бюджетного призначення: 185 000 грн з ПДВ