Маєте власну справу, але про неї мало хто знає? Мрієте розширити аудиторію клієнтів та масштабувати бізнес? Запрошуємо вас відвідати серію лекцій та воркшопів з маркетингових комунікацій, де ви дізнаєтеся про:
🔹побудову успішної маркетингової стратегії для різних типів бізнесу;
🔹стратегії розвитку бренду та PR;
🔹основи цифрового маркетингу та успішного просування в соціальних медіа;
🔹“фішки” привабливого контенту.
А також отримаєте практичні навички з просування бізнесу та підвищення його успішності.
Програма відкрита для ветеранів (-ок) та членів їхніх сімей, що мають власний/сімейний бізнес у Чернігові або Чернігівській області. Участь безоплатна, буде проведено відбір учасників серед зареєстрованих.
🗓️Тривалість програми: 1 місяць
Кількість лекцій: 4 (онлайн)
Кількість практичних занять: 2 (офлайн)
Навчання проходить двічі на тиждень. Після кожної лекції учасники матимуть домашні завдання щодо їх індивідуальних проєктів. І це дозволить одразу застосувати отримані знання на практиці та адаптувати їх під власний бізнес.
🟩За результатами навчання учасники сформують повноцінний маркетинговий план, розроблений для їхнього бізнесу з урахуванням сучасних підходів просування.
Лектори:
👧🏻Блок “SMM, PR та зовнішні комунікації” : Богдана Остапик, (https://www.facebook.com/bohdana.ostapyk11) Кураторка напряму корпоративної взаємодії в Інституті Медіації Партнерства, CEO комунікаційної агенції Barbaro Communications. 6 років досвіду у маркетингу та PR для мікро, середнього та великих бізнесів. Експертка у сферах: агро-, ІТ-компаній, державних програм, освітніх стартапів та продуктових бізнесів.
👧🏻Блок “Партнерство та нетворкінг”: Світлана Сом, (https://www.facebook.com/somsvetlana) Візіонерка, засновниця та лідерка Інституту Медіації Партнерства. Партнерка із розвитку бізнесу та комунікаційниця. 10 років досвіду у сфері комунікацій. Працювала із такими компаніями та проєктами, як SmileFood, FORUM Group, ExpoLight