ЗАТВЕРДЖЕНО

      Наказ Головного управління

      Пенсійного фонду України

      в Чернігівській області

                                                                                 31.07.2025 № 829

Інформаційна картка

адміністративної послуги з  надання державної допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади

розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні

захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади,

цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність

 

 

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області:

          Відділ обслуговування громадян №1 (СЦ), відділ обслуговування громадян №2 (СЦ), відділ обслуговування громадян №3 (Ріпкинський СЦ, Городнянський СЦ), відділ обслуговування громадян № 4 (Козелецький СЦ, Куликівський СЦ), відділ обслуговування громадян № 5 (Корюківський СЦ, Сновський СЦ), відділ обслуговування громадян № 6 (Менський СЦ, Сосницький СЦ), відділ обслуговування громадян № 7 (Прилуцький СЦ, Варвинський СЦ), відділ обслуговування громадян № 8 (Ічнянський СЦ, Срібнянський СЦ, Талалаївський СЦ), відділ обслуговування громадян № 9 (Ніжинський СЦ), відділ обслуговування громадян № 10 (Носівський СЦ, Бобровицький СЦ), відділ обслуговування громадян № 11 (Бахмацький СЦ, Борзнянський СЦ), відділ обслуговування громадян № 12 (Новгород-Сіверський СЦ, Коропський СЦ, Семенівський СЦ) Управління обслуговування громадян.

 

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, Центри надання адміністративних послуг  Чернігівської області

 

 

Інформація про суб’єкта надання послуги

1

Місцезнаходження

ВОГ № 1  СЦ

м. Чернігів, вул. Музична, 1А

тел.: (0462) 67-84-71

 

ВОГ № 2 СЦ

м. Чернігів, вул. Мазепи, 19

тел.: 0800502731,

 

ВОГ № 3 Ріпкинський СЦ

с-ще Ріпки, вул. Харківська, 8

тел.: (04641) 2-14-57

 

ВОГ № 3 Городнський СЦ

м. Городня, вул. Троїцька, 15

тел.: (04645) 2-91-03

 

ВОГ № 4 Козелецький СЦ

с-ще Козелець, вул. Незалежності, 3

тел.: (04646) 4-19-64

 

ВОГ № 4 Куликівський СЦ

c-ще Куликівка, вул. Миру, 67

тел.: (04643) 2-24-76

 

ВОГ № 5 Корюківський СЦ

м. Корюківка, вул. Вокзальна, 8 А

тел.: (04657) 3-46-33

 

ВОГ № 5 Сновський СЦ

м. Сновськ, вул. Свято-Троїцька, 6 А

тел.: (04654) 2-18-80

 

ВОГ № 6 Менський СЦ

м. Мена, вул. Чернігівський шлях, 4/3

тел.: (04644) 2-18-04

 

ВОГ № 6 Сосницький СЦ

с-ще, Сосниця, вул. Чернігівська, 54

тел.: (04655) 2-03-69

 

ВОГ № 7 Прилуцький СЦ

м. Прилуки, вул. В’ячеслава Чорновола, 48 А

тел.: (04637) 3-11-89

 

ВОГ № 7 Варвинський СЦ

с-ще Варва, вул. Пилипенка, 3 А

тел.: (04636) 2-22-30

 

ВОГ № 8 Ічнянський СЦ

м. Ічня, вул. Григорія Коваля, 12 А

тел.: (04633) 2-45-69

 

ВОГ № 8 Срібнянський СЦ

c-ще Срібне, вул. Миру, 41

тел.: (04639) 2-62-35

 

ВОГ № 8 Талалаївський СЦ

с-ще Талалаївка, вул. Центральна, 5

тел.: (04634) 2-16-91

 

ВОГ № 9 Ніжинський СЦ

м. Ніжин, вул. Шевченка, 21 Ж

тел.: (04631) 7-12-35

 

ВОГ № 10 Носівський СЦ

м. Носівка, вул. Центральна, 6

тел.: (04642) 2-20-57

 

ВОГ № 10 Бобровицький СЦ

м. Бобровиця, вул. Незалежності, 50

тел.: (04632) 2-50-04

 

ВОГ № 11 Бахмацький СЦ

м. Бахмач, вул. Чернігівська, 2 А

тел.: (04635) 3-11-77

 

ВОГ № 11 Борзнянський СЦ

м. Борзна, вул. Білозерська, 10 А

тел.: (04653) 2-10-30

 

ВОГ № 12 Новгород-Сіверський СЦ

м. Новгород-Сіверський, вул. Соборна, 3

тел.: (04658) 3-16-89

 

ВОГ № 12 Коропський СЦ

с-ще Короп, вул. Івана Табірци, 9

тел.: (04656) 2-76-56

 

ВОГ № 12 Семенівський СЦ

м. Семенівка, вул. Сонячна, 12

тел.: (04659) 2-13-66

 

Виконавчі органи сільських, селищних,

міських рад, Центри надання    адміністративних послуг Чернігівської області.

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік:

понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00:

ВОГ № 3 Ріпкинський СЦ

ВОГ № 4 Куликівський СЦ

ВОГ № 5 Сновський СЦ

ВОГ № 6 Сосницький СЦ

ВОГ № 7 Варвинський СЦ

ВОГ № 8 Ічнянський СЦ

ВОГ № 8 Срібнянський СЦ

ВОГ № 8 Талалаївський СЦ

ВОГ № 10 Носівський СЦ

ВОГ № 10 Бобровицький СЦ

ВОГ № 11 Борзнянський СЦ

ВОГ № 12 Коропський СЦ

ВОГ № 12 Семенівський СЦ

 

Графік:

понеділок – п’ятниця з 8:00 до 18:00:

ВОГ № 1 СЦ

ВОГ № 2 СЦ

ВОГ № 3 Городнянський СЦ

ВОГ № 4 Козелецький СЦ

ВОГ № 5 Корюківський СЦ

ВОГ № 6 Менський СЦ

ВОГ № 7 Прилуцький СЦ

ВОГ № 9 Ніжинський СЦ

ВОГ № 11 Бахмацький СЦ

ВОГ № 12 Новгород-Сіверський СЦ

 

Графік: згідно з режимом роботи

Виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, Центрів надання адміністративних послуг Чернігівської області

3

Телефон, адреса

електронної пошти,

вебсайт

(0462) 67-48-08

           main@cn.pfu.gov.ua

           www.pfu-gov.ua/cn/

Нормативні акти, якими регламентується надання послуги

4

Закони України

   Закон України “Про державну допомогу сім’ям з

дітьми”;

    Закон України “Про адміністративні послуги”.

5

Акти Кабінету Міністрів України

    Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1751 “Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги

сім’ям з дітьми”;

   постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2025 року № 766 “Про реалізацію експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог”;

   постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 161 “Про затвердження переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг”.

6

Акти центральних органів виконавчої влади

      Постанова правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року

за № 991/27436.

Умови отримання послуги

7

Особи, які мають право на отримання послуги

 Один з батьків, усиновлювачів, опікун, піклувальник, один із прийомних батьків, батьків-вихователів, який постійно проживає та здійснює догляд за дитиною, хворою на один або декілька видів таких захворювань, станів.

8

Підстава для отримання послуги

  Звернення до суб’єкта надання адміністративної послуги / виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної в місті (у разі утворення) ради / центрів надання адміністративних послуг

9

Перелік необхідних документів

  Заявник, особа якого посвідчується паспортом громадянина України або іншим документом, що посвідчує особу (паспортний документ іноземця / посвідка на постійне проживання / посвідчення біженця / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту), пред’являє документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника

податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків із зазначеного Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера

облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

  заява за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 09 січня 2023 року № 3 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 січня 2023 року за № 145/39201;

  копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

  документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення), опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної в місті (у разі утворення), селищної, сільської ради або суду про встановлення опіки, піклування), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення), селищної, сільської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);

   довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (форма первинної облікової документації № 080-3/о, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я від 09 березня 2021 року № 407, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2021 року за

№ 510/36132).

    За наявності письмової заяви особи, яка претендує на призначення допомоги, але за станом здоров’я або з інших поважних причин (догляд за особою з інвалідністю I групи, дитиною з інвалідністю віком до 18 років тощо) не може особисто зібрати необхідні документи, збір зазначених документів покладається на органи, що призначають допомогу.

10

Спосіб подання документів

У паперовій формі при особистому зверненні до сервісних центрів головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі утворення) ради, центрів надання адміністративних послуг;

засобами поштового зв’язку до головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві;

в електронній формі через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України або Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія) або засобами Соціального вебпорталу електронних послуг Мінсоцполітики з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (за технічної можливості).

11

Платність (безоплатність) надання

Надається безоплатно.

12

Строк надання послуги

     Заява про призначення допомоги розглядається

не пізніше ніж протягом 10 днів після її надходження з усіма необхідними документами та/або відомостями.

13

Перелік підстав для відмови в наданні послуги

      Дитині встановлено інвалідність;

      досягнення дитиною 18 років;

    послуги дитину влаштовано на повне державне утримання;

      скасування рішення про усиновлення дитини або

визнання його недійсним;

      звільнення опікуна чи піклувальника дитини від

виконання їх обов’язків;

       виявлення в поданих документах недостовірних

відомостей.

14

Результат надання послуги

   Орган Пенсійного фонду України приймає рішення про призначення допомоги / відмову в наданні допомоги.

    У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи та/або відомості, орган Пенсійного фонду України повідомляє заявника, які документи та/або відомості мають бути подані додатково. Якщо вони будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня одержання зазначеного повідомлення, днем (місяцем) звернення за призначенням допомоги вважається день (місяць) прийняття або відправлення заяви

15

Способи отримання відповіді (результату)

      Орган Пенсійного фонду України повідомляє про прийняте рішення невідкладно, а за наявності обґрунтованих причин – не більш як через три робочі дні з дня прийняття відповідного рішення, шляхом надсилання повідомлення у паперовій або електронній формі (за наявності адреси електронної пошти).

    Якщо заява з необхідними документами та/або відомостями були подані через центр надання адміністративних послуг, орган Пенсійного фонду України інформує центр надання адміністративних послуг про прийняте рішення протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення.