5 питань про перейменування вулиць
1. Як дізнатися, чи змінила назву ваша вулиця?
Перелік перейменованих вулиць буде оприлюднено на офіційному сайті Остерської міської ради
Остерська громада - (gromada.org.ua)
2. Чи потрібно негайно змінювати відмітку у паспорті про місце реєстрації?
Ні. Відповідно до чинного законодавства, після перейменування вулиці ніхто не мусить робити у паспорті відмітку про нову адресу. Назву вулиці у паспорті вам буде змінено автоматично під час його заміни, оновлення фотокартки чи зміни прізвища.
3. Чи необхідно змінювати свідоцтво про право власності?
Ні. Законодавством не передбачено внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтв про право власності, про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиці, на якій знаходиться об’єкт нерухомого майна. Тож документи залишаються чинними.
Утім, за бажанням або у разі необхідності (продаж, дарування тощо), ви можете самі звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно із заявою про внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною назви вулиці.
4. Де можна отримати довідку про перейменування вулиці?
Якщо вам необхідно здійснити нотаріальні дії з нерухомістю (скажімо, у разі продажу, успадкування, дарування тощо), то довідку про перейменування вулиці ви можете отримати у ЦНАПі Остерської міської ради. На підставі правовстановлюючих документів зі старою назвою вулиці і вищезгаданої довідки нотаріус зможе видати новий правовстановлюючий документ із новою назвою вулиці.
5. Чи потрібно перереєструвати транспортний засіб?
Ні. Перейменування вулиці не є зміною фактичного місця проживання, а тому й не тягне за собою обов’язкову перереєстрацію транспортного засобу і внесення змін до техпаспорта. Ви зможете зробити це, коли продаватимете або даруватимете машину.