отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
записатися на прийом до органів ПФУ;
подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
отримати довідки з QR-кодом;
переглянути сформований е-лікарняний;
подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
зробити благодійну пожертву.
В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Крім того функціонують :
«Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання.
«Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.
«Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП)» - для прийому заяв на призначення житлово-комунальних субсидій та пільг.
Увійти до особистого кабінету вебпорталу можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Доступ до електронних сервісів можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності