Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.

Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

  2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ оберіть опцію “Заява на страхову виплату“.

  3.  Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку “Продовжити”.

  4. З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати”.

  5. У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.

  6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку “Сформувати заяву”.

  7. Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.

 

За інформацією

Головного управління Пенсійного фонду України

в Чернігівській області