Як отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом
Головне управління ДПС у Чернігівській області повідомляє, що в електронному кабінеті платника можливе отримання Витягу щодо стану розрахунків (далі - Витяг), починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Для отримання Витягу платнику необхідно створити Запит за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації», обравши період, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску». За кожний рік Запит подається окремо. Витяг платнику надходить у пункт меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету за формою «J/F1400207».
Для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту, розроблено окремий функціонал стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такою боргу поточною датою. Для цього під час формування запиту необхідно встановити прапорець для розрахунку такої пені. Встановлення прапорця неможливе, якщо у Запиті визначено період: «Минулі роки».
За умови встановлення відповідного прапорця можна отримати інформацію в розрізі платежів. Якщо ж прапорець не встановлений, то платник отримає узагальнену інформацію без поділу на платежі.
Також у платника при встановленні відповідного прапорця є можливість отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу.
Для отримання інформації за декілька календарних років Запит платником подається за кожен календарний рік окремо.
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності