Безбар’єрність: надання органами ДПС кваліфікованих електронних довірчих послуг поза межами відокремлених пунктів реєстрації
Безбар’єрність: надання органами ДПС кваліфікованих електронних довірчих послуг поза межами відокремлених пунктів реєстрації
Сектор реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Чернігівській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі - Надавач) може здійснювати послугу виїзної реєстрації до організацій державної форми власності у межах області в якій розташовано відокремлений пункт реєстрації (далі - ВПР) Надавача та до осіб з інвалідністю, що мають повну цивільну дієздатність, але не мають фізичної можливості самостійно відвідати ВПР Надавача у межах населеного пункту, в якому він розташований.
Виїзна реєстрація здійснюється на підставі надходження до ГУ ДПС у Чернігівській області:
офіційного листа за підписом керівника організації державної форми власності з проханням про можливість проведення виїзної реєстрації до зазначеної установи;
письмового звернення від особи з інвалідністю, а також засвідчених копій документів, що підтверджують інвалідність.
Виїзну реєстрацію можна провести за умови забезпечення доступу до інтернету на місці її здійснення.
Особам з інвалідністю, окрім основного комплекту реєстраційних документів для фізичних чи юридичних осіб, необхідно пред’явити оригінали документів, що підтверджують інвалідність.
Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області
Тиждень безбар’єрності: ДПС впроваджує принципи доступності та рівного сервісу для всіх платників
Стартував Національний тиждень безбар’єрності в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи першої леді України Олени Зеленської.
Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність. Це, насамперед, – про дотримання інтересів та потреб кожного.
Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Безбарʼєрність у ДПС:
- доступ до онлайн-сервісів:
найпопулярніші ресурси – вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС адаптовані для людей із порушенням зору,
Контакт-центр ДПС – дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування;
- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення:
при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг;
- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача:
обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг.
Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.
Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність.
#тиждень_безбарєрності
Пресслужба Головного управління ДПС у Чернігівській області