Обирай зручно: як працює екстериторіальний принцип обслуговування в Пенсійному фонді України

#тиждень_безбарєрності

У Пенсійному фонді України забезпечення доступності та зручності обслуговування громадян є одним з основних пріоритетів. Більшість послуг можна отримати дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг або за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд».

Якщо виникає потреба в особистому зверненні, це можна зробити не тільки за місцем реєстрації. Завдяки екстериторіальному принципу є можливість вибрати будь-який сервісний центр Фонду, який найближчий до вас, або той, який краще облаштований з урахуванням ваших потреб.

У будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду України можна отримати послуги щодо:

призначення або перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
 – зміни способу отримання виплат (пошта / банк);
 – поновлення або припинення виплат;
 – переведення виплат за новим місцем проживання;
 – роз’яснення положень чинного законодавства;
 – отримання довідки про розмір виплат, про перебування на обліку;
 – видачі пенсійного посвідчення;
 – отримання витягу з реєстру застрахованих осіб;
 – виплати допомоги на поховання тощо.

Адреси сервісних центрів головних управлінь Пенсійного фонду України доступні за посиланням: https://www.pfu.gov.ua/2152993-servisni-tsentry-gu-pfu/.

Безбар’єрністьце коли можеш!

 

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області