Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку
До відома громадян, які перебувають
на квартирному обліку і потребують поліпшення житлових умов!
Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 № 470, зі змінами, у виконавчому комітеті міської ради, щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку для поліпшення житлових умов, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Для проходження перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку, необхідно поновити документи облікової справи, а саме надати копії документів:
паспорт громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податку (на кожного члена сім'ї);
довідка про склад сім’ї;
довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї (дружина (чоловік) їх малолітні, неповнолітні діти, тощо);
документ, який посвідчує пільгу заявника при наявності;
документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї (свідоцтво про одруження/розлучення, народження дітей, смерть, тощо);
технічний паспорт на квартиру/будинок, що перебуває у власності чи користуванні;
інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотеки, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта та членів його сім'ї, які перебувають на квартирному обліку;
правоустановчі документи на об’єкт нерухомого майна (при наявності житла у черговика або члена його сім'ї);
копія договору найму/піднайму житла (якщо громадяни винаймають житло);
довідка з місця роботи/навчання/РЦЗ/Пенсійного фонду черговика та членів його сім’ї;
інші документи - за необхідності.
Прийом документів проводиться в Центрі надання адміністративних послуг Остерської міської ради (вул.Незалежності б.21 м.Остер).
Дні прийому: пн-пт з 8.00 до 15.00 без перерви на обід.
Громадяни, які станом на 01.01.2024 року не пройдуть перереєстрацію, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов.
Згідно вищевикладеного, звертаємося з проханням до кожного громадянина, що перебуває на квартирному обліку, щодо своєчасного надання зазначених документів до своєї особової справи.
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності