Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:
отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
подавати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
одержувати та переглядати повідомлення від Фонду.
Крім того, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс “Пенсійний калькулятор”, з допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”.
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності